Van két dolog, ami kifejezetten jól áll a férfiaknak, az egyik az autó, a másik pedig a karóra. Valójában az autógyártók a huszadik század elején rájöttek arra, hogy milyen nagy reklám ereje van annak, ha a saját márkájukat közkedvelt és jól ismert óragyártókéval kötik össze, vagy pedig saját márkás karórákat kezdenek értékesíteni. Több autómárka is előállt a saját minőségi karórájával. Voltaképpen az óragyártók számára is előnyös üzleti lépés volt ez, hiszen egy-egy modellt valamelyik, akkor már híres autómárka logójával, nevével ellátva dobtak piacra.
Egyes kollekciók esetében az árcímkéken olvasható összeg bizony sok nullával volt ellátva. Például a Bugatti kollaborált a luxus óragyártó Jacob&Co.-val, és több mint egy évnyi tervezés után megalkották a Bugatti Chiron Tourbillont, amelyben egy működő, 16 hengeres motor-makett található. Ennek az órának az ára körülbelül 280 000 dollár, amelyből a legtöbb országban már elég szép ingatlant is lehet vásárolni.
Az extrém, sajátmárkás órák világában a Bugatti nincs egyedül, hiszen például az Aston Martin az 1920-as években lépett partnerségre a svájci Jaeger LeCoultre-rel, és innentől kezdve ez az óragyártó különféle mutatóval ellátott műszereket, mint pédául a sebességmérő, gyártott az Aston Martinokba. De ahhoz, hogy az első közös tervezésű karóra, az AMVOX 1 debütálhasson, egészen 2005-ig kellett várni. Ennek oka egy kettős évforduló volt, ekkor egyszerre ünnepelte a 40-ik születésnapját a Memovox Polaris és az Aston Martin DB5.
A Bentley szövetkezett a svájci Breitlinggel. Az Audi, a BMW és a Mercedes szintén megjelent a piacon márkázott és sajátmárkás karórákkal, de általánosságban is elmondható, hogy az autó és óramodellek terén széles a kínálat. Az viszont biztos, hogy az a férfi, aki elkötelezett kedvenc autómárkája mellett, garantáltan meg fogja találni az ehhez tökéletesen illő karórát is. Tulajdonképpen az autók és a karórák a technikai tudás, a design és a funkcionalitás ötvözetei. Nem véletlenül hirdetik ezeket együtt.