Az irodák esetében, mindegy milyenről beszélünk, az idők során igen sok adatot és mappát képesek felhalmozni. Ezeknek egy részét hosszú évekig meg kell őrizni, hogy a különféle hatóságok felé el tudjanak számolni. Ezért a teljes körű irodaköltöztetés Budapest városában ellenőrzött körülmények között zajlik, hogy egyetlen irat vagy mappa se maradjon el.
Egy iroda felszerelés költöztetése, illetve elszállítása nem egyenértékű a családi házakban található tárgyak fuvarozásával. Az irodák esetén még inkább oda kell figyelni a megfelelő sorrendre és a mappák szállítására. A Servitus szakembereinek segítségével az irodát is át tudják költöztetni akár néhány óra alatt, de a dobozokból történő kipakolást már magának vagy az alkalmazottainak kell megoldani.
Ahhoz, hogy minden simán mehessen, érdemes az iroda közvetlen közelébe egy remek parkolóhelyet biztosítani, ami elég nagy egy teherautó számára. Ezen kívül a munka súlyát is valamilyen szinten fel kell mérni. Nos, ha egy olyan családi házról vagy lakásról van szó, ami a földszinten helyezkedik el, akkor elég csak két ember hozzá. Így gondolkodjon az iroda esetén is!
Ne készítsen kicsi dobozokat, inkább ha lehet, akkor az iratokat nagyobb papírdobozokba helyezze el, ezáltal még inkább lerövidítheti a bepakolás folyamatát. Az irodaköltöztetés Budapest részén többemeletes épület esetén is megoldható, azonban akkor nem elég a kétfős brigád. Egy hatalmas irodaépület esetén bizony szükség lehet a hat-hét fő is, vagy még több, attól függően, hogy mennyire fontos Önnek az irodaköltöztetés Budapesten. Erre érdemes odafigyelni, hiszen ez is döntő tényező!