A tökéletes választás érdekében alaposan meg kell vizsgálni azt a keréktárcsa szettet, amelyiket az ember meg akarja venni. Az átmérő és a szélesség az Opel 17 alufelni esetében is nagyon fontos tulajdonságok, de nem szabad kihagyni az ET számot sem. Még akkor is oda kell figyelni erre, ha az esetek döntő többségében pontosan ez az, amit sokan nem vesznek figyelembe.
Az ET a német Einpresstiefe rövidítése. Miért is annyira fontos ez? Nos, az átmérő és szélesség révén, csak a keréktárcsa palástjáról kap adatokat az ember, de nem szabad elfelejteni azt a részt sem, amin az abroncs fekszik. Hiszen nagyon lényeges az is, hogy a kerékagyra miként fogatják fel azt. Pontosan ennek az első jellemzője az ET, és ez az Opel 17 alufelni tekintetében, akárcsak minden más brandnél és kocsitípusnál, elengedhetetlen.
Ezt nem colban, hanem milliméterben adják meg. Talán azért, mert egyszerűbb megadni a palást középvonala és a felfogatási sík közötti távolságot így. Az Opel 17 alufelni ET lehet negatív is, azonban ez csak ritkán fordul elő. Leginkább akkor van ez így, amikor a felfogatási síknál kijjebb esik a középvonal.
Természetesen a Volkswagen Golf 4 alufelni beszerzésekor is nagyon lényeges ez. Továbbá ugyanennyire fontos a felfogatás osztóköre, a csavarok száma és a középfurat is. Ezek talán könnyebben is értelmezhetőek, de az osztókörre érdemes pár mondat erejéig kitérni.
Ezen a képzeletbeli körön vannak a lyukak középpontjai, amibe a kerékcsavarok jönnek. Ha egy utángyártott Volkswagen Golf 4 alufelni termékről van szó, akkor megeshet, hogy kétféle osztókörhöz is kifúrták a lyukakat. A legtöbbször általában a négycsavaros felfogatásnál jön ki szépen a nyolc furat. Az efféle Volkswagen Golf 4 alufelni fajtánál még a csavarok felfekvési felületében is észrevehetőek bizonyos eltérések.
Vannak olyan gyártók, amelyek nem sima kúppal, hanem gömbszerű felülettel illesztik a csavarokat. Illetve ezt a megoldást választják akkor is, amikor az anyát rögzítik a felnihez. Mondjuk ez nem olyan gyakori eset. A Volkswagen Golf 4 alufelni középfurata, ahogy a neve is mutatja, a felni közepén található, és általában ez központosítja a kereket az agyon.